сряда, май 1, 2024

Oтвopи вpaти пъpвият xипepмapĸeт c пpeдимнo бългapcĸи cтoĸи – “AБO Mapĸeт”

Date:

Сподели новината.

Българските стоки заемат все по-голямо място в асортимента на големите хипермаркети. Така например вчера “Лидъл” обяви пускането на нова продуктова линия за български стоки – “Родна стряха”. “Билла” пък наскоро обяви, че 75% от рафтовете на магазините й се запълват от български доставчици.

От вчера на пазара на бързооборотни стоки навлезе нов играч, който възнамерява да пробие именно с български марки. Компанията “АБО маркет” отвори първия си магазин в столичния търговски център Bulgaria Mall на мястото на вече фалиралия “Карфур”. Новият обект, който е разположен на 5000 кв.м. площ, разполага с над 40 000 артикула стоки.

Мисията на магазина е по-голяма част от тях да бъдат български. Как ще стане това? Като се предостави търговско място на малки и средни производители, които да продават директно своите асортименти. “Това е магазин в магазина”, обяснява концепцията собственикът на компанията Александър Викилев, цитиран от вестник “Капитал”.

Така всеки производител има възможността да представи своя пълен продуктов асортимент и портфолио и да определи сам крайните цени за клиентите. А те от своя страна да избират измежду качествени български стоки. Основен акцент сред българските стоки са млечните и месните продукти.

Все пак асортиментът на хипермаркета няма да включва само артикули, произведени у нас. “АБО Маркет” продава и вносни продукти, повече от които обаче са нови за българския пазар.

Сподели статията:

Популярни

Още новини
Related

Курсът на еврото продължава да се понижава

Курсът на еврото днес продължи да се понижава, след...

Средна Европейска Класа започва срещи за формирането на широко надпартийно обединение

След всички предложения, които бяха отправени към Средна Европейска...

Германо-швейцарска компания налива още милиони в Добрич

C пълeн ĸaпaцитeт paбoти paзшиpeниeтo нa зaвoдa зa гъвĸaви...