петък, май 10, 2024

Kaufland България променя визията на хипермаркетите си

Date:

Сподели новината.

Kaufland България създава нова визуална идентичност на хипермаркетите си, като целта е да улесни потребителите и да оправдае очакванията им. Веригата е направила множество проучвания за нагласите и желанията на потребителите, както и обстойни анализи на пазара в страната.

Компанията планира да въведе в магазините си специални графични елементи (пиктограми), които да улеснят ориентацията на клиентите в търговските обекти. Ще бъде намалена и височината на рафтовете. Постепенно ще се въведат и дискаунт картони, за по-голямо удобство на хората, пазаруващи в Kaufland.

За да се създаде повече място за движение, ще бъдат премахнати щандовете със стоки от средния коридор, съобщават от компанията.

От 1 юли близо 1,8 млн. домакинства в страната ще получават новата брошура на Kaufland България със седмичните промоции във веригата. Освен с променен дизайн и нови графични елементи, тя ще бъде в по-компактен размер и печат върху гланцирана рециклирана хартия.

Промените вече бяха въведени в два филиала в София, както и в един в Стара Загора. До края на годината се очаква това да се случи в още 6 хипермаркета от веригата във Варна, София, Враца и Пловдив.

Kaufland България стъпва на българския пазар през 2006 г. Към днешна дата веригата разполага с 57 магазина в цялата страна.

Сподели статията:

Популярни

Още новини
Related

Курсът на еврото продължава да се понижава

Курсът на еврото днес продължи да се понижава, след...

Средна Европейска Класа започва срещи за формирането на широко надпартийно обединение

След всички предложения, които бяха отправени към Средна Европейска...

Германо-швейцарска компания налива още милиони в Добрич

C пълeн ĸaпaцитeт paбoти paзшиpeниeтo нa зaвoдa зa гъвĸaви...