понеделник, юли 22, 2024

Война за рейтинги между Нова и БТВ

Date:

Сподели новината.

Близо един милион зрители са проследили най-интересните моменти от старта на 10-ия сезон на VIP Brother.

Влизането на съквартирантите в най-известната Къща в България е било по-гледаното шоу от това на прекия конкурент, съобщават от Нова тв.

 

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, стартът на VIP Brother 2016 снощи печели категоричен успех, привличайки повече зрители сред всички основни целеви групи спрямо втората по гледаемост медия – bTV.

Особено красноречиви са резултатите сред активното градско население (18-49 г)., където VIP Brother привлича  32.8% от зрителите, което е с над 44 % или над 10 пункта повече от втората по гледаемост телевизия (22,3 %) в същия часовия слот (19:58-23:28), съобщиха от Нова тв.

VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.)  с дял от 35.1, където Нова тв отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9 %.

От bTV пък съобщават, че 33.8% от телевизионната аудитория у нас са проследили в продължение на близо три часа кои са 19-те авантюристи във втория сезон на “Фермата”.

Снимка 252959

Първият епизод привлече 33% повече зрители спрямо програмата, излъчвана в ефира на втората по гледаемост Нова тв в същия часови пояс.

“Фермата” е изборът и на зрителите на възраст 18-49, където разликата с Нова е 36%, съобщават още от телевизията.

Сподели статията:

Популярни

Още новини
Related

ООН преброи над 123 000 разселени в ивицата Газа

Повече от 123 000 души са разселени в ивицата...

“Златен” ремонт в центъра на Царево(видео)

В Царево започва ремонт на малка отсечка в централната...

Рамзан Кадиров призова мюсюлманите на свещена война срещу Европа

Всички мюсюлмани да се вдигнат на оръжие срещу европейските...

Слънцето изригна брутално

Професионалният фотограф Мигел Кларо успя да заснеме уникално слънчево...